مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 02:052021-11-07سياسي

همراهی ویژه مجلس با دولت برای اجرای طرح جوانی جمعیت


نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی باقدرت و قوت علاوه بر نظارت جدی بر اجرای طرح جوانی جمعیت، همراهی های لازم با دولت را انجام خواهد داد و هر جا موانعی وجود داشته باشد را برطرف خواهد کرد.

- رحمت الله فیروزی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نطنز در خصوص تصویب طرح جوانی جمعیت توسط شورای نگهبان، اظهار کرد: بود و به نظر می رسد این طرح ازجمله طرح های موفق مجلس یازدهم باشد که در تاریخ کشور ثبت می شود.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از دغدغه های اصلی رهبری معظم انقلاب موضوع پیری جمعیت ایران در سال های آینده و عدم جایگزینی طرحی مناسب برای تشویق جامعه به فرزند آوری بوده که مجلس با تصویب این طرح مهم این دغدغه را تا حدودی رفع کرد.

وی تصریح کرد: در ماده یک این طرح به موضوع افزایش فرزند آوری، در راستای ارزشمند سازی و آگاهی بخشی نسبت به وجوه مثبت و ارزشمند ازدواج بهنگام، فرزند آوری و تعدد فرزندان در خانواده، حرمت سقط جنین، نهادینه کردن هنجارهای صیانت از حرمت و تحکیم خانواده و مقابله با محتوای خلاف سیاست های جمعیتی، اقدامات لازم از قبیل تولید و تغییر محتوای برنامه درسی، بسته های یادگیری، علمی، پژوهشی، برگزاری جشنواره ها، کارگاه ها و نمایشگاه های موقت و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی ویژه مجلس با دولت برای اجرای طرح جوانی جمعیت

همراهی ویژه مجلس با دولت برای اجرای طرح جوانی جمعیت