مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 19:052021-11-07بين الملل

خلیفه حفتر، خواستار حمایت سیاسی-نظامی صهیونیستها شد


یک تحلیلگر صهیونیستی خبر داد که پسر فرمانده تشکیلات موسوم به ارتش ملی لیبی پس از دیدار با مسئولان صهیونیست، درخواست کمک پدر خود را مطرح کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  در یک گزارش اسراییلی امروز یکشنبه خبر داده شد که صدام حفتر پسر ژنرال خلیفه حفتر فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی  دوشنبه گذشته به فلسطین اشغالی سفر و با مسئولان صهیونیست کرده است.

یوسی ملمن تحلیلگر مسائل اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با انتشار یادداشتی در روزنامه صهیونیستی، هاآرتض ، این سفر را علنی کرد و نوشت، صدام حفتر، حامل پیامی از سوی پدر خود برای درخواست کمک نظامی و سیاسی از رژیم صهیونیستی بوده است.

به گفته ملمن، صدام به نقل از پدرش به مسئولان صهیونیست گفته است که اگر از او حمایت سیاسی و نظامی کنند، او نیز متعهد خواهد شد که در آینده روابط دیپلماتیک بین لیبی و رژیم صهیونیستی برقرار کند.

وی با بیان اینکه دیدار صدام حفتر با مسئولان صهیونیست، یک ساعت و نیم در فرودگاه بن گوریون به طول انجامیده است، خاطر نشان کرد، صدام حفتر با هواپیمای فالکن از دبی وارد فرودگاه بن گوریون شد.

این هواپیما یک ساعت و نیم پس از توقف در این فرودگاه، به سمت لیبی پرواز کرد، ولی مشخص نیست در حین توقف در فرودگاه با چه کسی ملاقات کرده است، اما پدرش در گذشته تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیفه حفتر، خواستار حمایت سیاسی-نظامی صهیونیستها شد

خلیفه حفتر، خواستار حمایت سیاسی-نظامی صهیونیستها شد