مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 18:202021-11-07پزشكي

سراب کاهش وزن با دستگاه های لاغری


چند سالی است برای رسیدن به تناسب اندام بر استفاده از دستگاه های کاهش وزن و سایز به جای استفاده از رژیم غذایی طولانی مدت و داشتن برنامه تحرکی روزانه به شدت تبلیغ می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم در ادامه نوشت: گویا دستیابی سریع و آسان به تناسب اندام با استفاده از دستگاه های لاغری همان رؤیایی است که می تواند نتیجه سال ها بررسی و تحقیق متخصصان تغذیه را برای دستیابی به سالم ترین و ماندگارترین روش لاغری و کاهش وزن بی اثر کند اما نکته مهمی که با وجود تکرارشدن همچنان از نظر بسیاری از علاقه مندان به استفاده از این میانبرهای لاغری دور می ماند، این است که اثربخشی استفاده از این دستگاه ها کوتاه تر از آن است که لذت رسیدن به وزن و سایز دلخواه را در کام استفاده کنندگان برای دراز مدت، شیرین نگه دارد.

به بیان دیگر نه استفاده از دستگاه های لاغری و نه مصرف داروهای چربی سوز، بدون تصمیم به اصلاح سبک زندگی، الگوی تغذیه و داشتن برنامه تحرکی منظم ناممکن است.

با این تفاسیر با مهرداد رحیم زاده، مشاور تغذیه و رژیم درمانی و دکتر سید مرتضی صفوی، استاد گروه تغذیه بالینی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت وگو کرده ایم تا بر تحلیل این دو فعال حوزه تغذیه از بایدها و نبایدهای استفاده از این روش های کاهش وزن مروری کرده باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سراب کاهش وزن با دستگاه های لاغری

سراب کاهش وزن با دستگاه های لاغری