مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 16:202021-11-07سياسي

واگذاری زمین طرح ملی مسکن فرهنگیان به صورت ملکی و قیمت منطقه ای


مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان جنوبی گفت: زمین پروژه طرح اقدام ملی مسکن فرهنگیان به صورت ملکی و با قیمت منطقه ای واگذار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، نوری زاده امشب در جلسه رسیدگی به مشکلات پروژه طرح اقدام ملی مسکن فرهنگیان خراسان جنوبی، اظهار داشت: این جلسه در پاسخ به گلایه فرهنگیان و رفع ابهامات این پروژه، تشکیل شده است.

وی ادامه داد: مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی استانداری، مدیران کل و معاونین ادارات کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی، معاون پژوهشی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش و نمایندگان فرهنگیان نیز در این جلسه حضور داشتند.

وی ضمن مرور شیوه نامه ها و دستورالعمل های جاری این طرح، خواستار شفاف سازی بیشتر در روند اجرای کار برای اتخاذ یک تصمیم مناسب شد.

تنها مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی نیز در این جلسه به ارائه گزارش و شرح حال پروژه پرداخت و با اشاره به مطالبات فرهنگیان، به جهت یادآوری مصوبه های آخرین نشست مسئولان ذیربط و نمایندگان فرهنگیان را قرائت کرد.

در ادامه حاضرین درخصوص موارد مطرح شده به بحث و تبادل نظر پرداختند که از جمله مشکلات عمده این متقاضیان می تتوان به چگونگی واگذاری زمین و ابهام در نحوه پرداخت آورده ها اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین طرح ملی مسکن فرهنگیان به صورت ملکی و قیمت منطقه ای

واگذاری زمین طرح ملی مسکن فرهنگیان به صورت ملکی و قیمت منطقه ای