مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 16:102021-11-07اقتصادي

ساماندهی حاشیه رودخانه سقز اولویت شهرداری است


ساماندهی، رونق اقتصادی حاشیه رودخانه چم سقز اولویت شهرداری این شهر است و در همین راستا اختلافات با شرکت آب منطقه ای کردستان رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، ارسطو گویلی شامگاه امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کردستان بر لزوم تعامل این دو نهاد برای ساماندهی هدفمند، اصولی و بهره برداری از  ظرفیت های بلقوه رودخانه شهر سقز تاکید کرد.

وی افزو: حاشیه رودخانه سقز یک مکان گردشگری و سیاحتی برای مردم است و شهرداری تمام توان خود را برای رونق این مکان بکار می گیرد.

شهردار سقز افزود: تلاش خواهیم کرد آنچه که مردم برای زیباسازی شهر خواستارند را انجام دهیم چون سقز به عنوان دومین شهر بزرگ و پرجمعیت استان کردستان با داشتندمردمان فهیم شایسته بهترین خدمات است.

آریانژاد مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان هم با ابراز خرسندی از حضور دیدگاه شهردار سقز عزم جدی شهردار سقز برای ساماندهی رودخانه این سازمان را قابل تقدیر دانست و گفت: شرکت آب از اجرای هرگونه طرح و پروژه مناسب روی این رودخانه که منجر به توسعه شهری شود استقبال می کند.

گفتنی است، ساماندهی رودخانه سقز از دهه های قبل جزو موضوعات اولویت دار شهر و خواسته بحق شهروندان و همچنین از مهم ترین ظرفیت های توسعه و رونق اقتصادی سقز به شمار می رود که امید است با اجرای ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی حاشیه رودخانه سقز اولویت شهرداری است

ساماندهی حاشیه رودخانه سقز اولویت شهرداری است