مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 15:202021-11-07سياسي

گاهی آثار فساد سیاسی و فرهنگی کمتر از فساد اقتصادی نیست


مبارزه با فساد اقتصادی ضروری و لازم است و با قدرت ادامه می یابد اما گاهی آثار و عواقب یک فساد سیاسی و فرهنگی برای نظام و کشور کمتر از فساد اقتصادی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای عصر امروز (یکشنبه 16 آبان) در نشست با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضرورت همکاری بیش از پیش همه قوا در شرایط فعلی را برای خدمت به مردم و ایجاد امنیت، امید و آرامش و تحقق عدالت و رفع تبعیض در جامعه مورد تاکید قرار داد.

وی خاطر نشان کرد: امروز وظیفه حاکمیت و کارگزاران نظام سنگین تر از پیش است و اگر فرصت ها را برای اصلاح امور و خدمت از دست بدهیم دیگر عذری نخواهیم داشت.

رییس دستگاه قضا تاکید کرد: ملاک ارزیابی قوه قضاییه نباید امار باشد بلکه تحقق عدالت و ایجاد امنیت و آرامش در جامعه و افزایش رضایتمندی مردم مهم ترین شاخصه برای موفق ارزیابی کردن عملکرد دستگاه قضا می باشد.

وی افزود: اطاله دادرسی به عنوان یکی از معضلات در کاهش این موفقیت می باشد که یکی از علل طولانی شدن دادرسی ها این است که قضات دارای استقلال در رسیدگی به اتهامات متعدد مطرح در یک پرونده و صلاحیت صدور حکم درباره موضوعات متنوع یک پرونده نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاهی آثار فساد سیاسی و فرهنگی کمتر از فساد اقتصادی نیست

گاهی آثار فساد سیاسی و فرهنگی کمتر از فساد اقتصادی نیست