مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 15:102021-11-07سياسي

ارجاع طرح اصلاح قانون نظام مهندسی به کمیته تخصصی


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از ارجاع طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان به کمیته ای تخصصی به منظور بررسی جامع تر خبر داد.

- عبدالجلال ایری در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون لایحه ارجاع اختلاف بین سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت ایندیا پورتز گلوبال لیمیتد به داوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این لایحه دارای یک ماده واحده بود که بر اساس آن، در صورت بروز اختلاف میان شرکت هندی و سازمان بنادر مرجع رسیدگی کشور ثالث قرار می گیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: این لایحه برای قراردادی بود که هنوز منعقد نشده است لذا برای بررسی و تصمیم گیری باید قرارداد اصلی نیز مورد ارزیابی اعضای کمیسیون قرار گیرد.

از این رو با توجه به وجود ایرادات شکلی و فرآیندی لایحه مذکور به کمیته بنادر و دریانوردی ارجاع شد تا مجدداً بررسی شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در ادامه نیز طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مورد بررسی قرار گرفت.

در جلسات گذشته تا ماده 4 آن در کمیسیون بررسی شده بود و در این جلسه به منظور بررسی بیشتر و جامع تر به کمیته نظام های فنی و اجرایی و مهندسی کمیسیون ارسال شد تا مجدداً پس ازجمع بندی نهایی در کمیسیون مطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع طرح اصلاح قانون نظام مهندسی به کمیته تخصصی

ارجاع طرح اصلاح قانون نظام مهندسی به کمیته تخصصی