مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 13:502021-11-07سياسي

رد ایراد فنی پروژه پل قدس اردبیل/پروژه بدون مانع در حال اجراست


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: طبق گزارش نهادهای فنی پروژه پل قدس اردبیل ایراد فنی غیرموجه ندارد و این موضوع به اثبات رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدعبدالله طباطبایی بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از پروژه پل قدس با تأکید بر لزوم رعایت مباحث فنی و استانداردهای طراحی و ساخت از سوی پیمانکار، توصیه و نکات لازم جهت ایجاد تسریع در روند عملیات عمرانی فازهای لوپ در حال اجرای پروژه را به پیمانکار یادآوری کرد.

وی همچنین با قدردانی از تلاش شبانه روزی شهردار و پیمانکار پروژه پل قدس در پیشبرد اهداف تعیین شده برای این طرح، گفت: شهرداری و مجموعه مدیریت شهری اردبیل ثابت کردند اگر بخواهند کار کنند کار را انجام خواهند داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل خاطرنشان کرد: در مکاتباتی که با نهادهای فنی مرتبط با دستگاه قضایی در این مدت انجام داده ایم، خوشبختانه ایراد فنی غیرموجه در پروژه پل قدس وجود ندارد و انتظار و خواسته ما از پیمانکار پروژه این است که طبق تعهدات ما به مردم شریف اردبیل که از روی اعتماد به برنامه ریزی پیمانکار صورت گرفته است، عملیات اجرایی فاز لوپ E را تا 30 آبان ماه و فاز لوپ D را هم تا 20 آذرماه به اتمام برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد ایراد فنی پروژه پل قدس اردبیل/پروژه بدون مانع در حال اجراست

رد ایراد فنی پروژه پل قدس اردبیل/پروژه بدون مانع در حال اجراست