مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 13:452021-11-07دانش

تلاش می کنیم سهم بیشتری در توسعه خوزستان داشته باشیم


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان گفت: در سال جدید تلاش خواهیم کرد سهم بیشتری در رشد و توسعه استان زرخیز خوزستان داشته باشیم و در این راه به همکاری و هم فکری همگان نیازمند هستیم.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان گفت: در سال جدید تلاش خواهیم کرد سهم بیشتری در رشد و توسعه استان زرخیز خوزستان داشته باشیم و در این راه به همکاری و هم فکری همگان نیازمند هستیم.

دکتر رحیم قاسمیه، امروز (16 آبان) در آیین نکوداشت دانشجویان نوورود دانشگاه علمی کاربردی خوزستان، ضمن تبریک به دانشجویان جدید، اظهار کرد: تحصیلات دانشگاهی در ایران عظمتی به بلندای تاریخ دارد و وظیفه داریم تا با تلاشی خستگی ناپذیر این امانت بزرگ را به سر منزل مقصود برسانیم.

با آغاز سال تحصیلی جدید، تلاش دوباره در مسیر رشد و تعالی علمی نیز آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا.

وی افزود: امیدوارم در طول سال تحصیلی پیش رو که مقارن با شیوع بیماری کرونا و تشکیل کلاس های آموزشی به صورت غیرحضوری شده است، دانشجویان با تکیه بر توانمندی ها و استعدادهای خود و با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه به همراه اساتید، مدیران، کارشناسان و کارکنان، به فعالیت علمی پرداخته و با عبور موفق از دشواری های حاصل از بیماری کرونا، حضور حقیقی و تاثیرگذار خود ررا در عرصه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می کنیم سهم بیشتری در توسعه خوزستان داشته باشیم

تلاش می کنیم سهم بیشتری در توسعه خوزستان داشته باشیم