مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 13:452021-11-07اقتصادي

مطمئن ترین شرایط خرید اقساطی خودرو


فروش اقساطی خودرو که از سوی شرکت ‎های مختلف انجام می شود زمینه‎ ی سهولت در خرید خودرو و دست یابی سریع‎ تر مشتری به خودروی خریداری شده‎ ی را فراهم می‎ آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آرشا خودرو، در حقیقت این شرکت‎ ها با فروش اقساطی خودروهای مختلف داخلی و خارجی به افرادی که بودجه‎ ی کافی برای خرید نقدی خودرو را در اختیار ندارند و یا تمایل دارند با برنامه ریزی بیشتری به خرید خودرو بپردازند کمک کرده و زمینه‎ ی سودآوری دو طرفه را برای مشتری و خود شرکت ایجاد کنند.

با استفاده از روش فروش اقساطی خودرو و آشنایی با شرایط فروش آن‎ ها فرد دیگر مجبور به خرید خودروهای دست دوم و یا مدل پایین نبوده و می تواند با خیال آسوده‎ تری خودروی مورد نظر خود را تهیه نماید.

اما موفقیت در این خرید و افزایش رضایتمندی در آن نیازمند کسب آگاهی بیشتر در خصوص ابعاد مختلف آن و اطلاع از شرایط و چگونگی انجام این روش می‎ باشد.

در سال‎ های اخیر قیمت خودور در ایران رشد چشمگیری داشته و در بیشتر مواقع روند صعودی خود را طی نموده است.

به طوری که با صعودی شدن و یا بالا ماندن این قیمت ‎ها بسیاری از افراد از خرید خودروهای مختلف مد نظر خود ناامید شده‎ و افراد متعددی نیز به دلیل به هم خوردن برنامه ریز‎‏ ی هایشان و عدم بهره‎ مندی از بودجه کافی از خرید خودرو صرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطمئن ترین شرایط خرید اقساطی خودرو

مطمئن ترین شرایط خرید اقساطی خودرو