مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 12:402021-11-07سياسي

فرصت مشارکت در دوره پزشکی حوادث پرتوی در دانشگاه هیروشیما


دانشگاه هیروشیما، فراخوان خود با موضوع «فرصت مشارکت در دوره چهار ساله پزشکی حوادث پرتوی (Radiation Disaster Medicine) را اعلام کرده است.

- فرصت مشارکت در دوره "پزشکی حوادث پرتوی" در دانشگاه هیروشیما دانشگاه هیروشیما، فراخوان خود با موضوع فرصت مشارکت در دوره چهار ساله "پزشکی حوادث پرتوی" (Radiation Disaster Medicine) را اعلام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق درخواست آژانس بین المللی انرژی اتمی (NLO) جهت اطلاع رسانی در زمینه بررسی پزشکی حوادث پرتویی (فرصت مشارکت در دوره چهار ساله Radiation Disaster Medicine )، متخصصان فعال در این حوزه می توانند درخواست خود را در وبسایت دانشگاه هیروشیما ثبت کنند.

مهلت اعلام درخواست شرکت در این دوره، 25 آبان ماه سال جاری (16 دسامبر 2021) است و علاقه مندان می توانند تا مهرماه سال 1401 (اکتبر 2022) در این فراخوان ثبت نام کنند.

راهنمای درخواست رسمی پذیرش هم اکنون در بنابر اعلام روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، هرگونه توضیح بیشتر از طریق اطلاعات مندرج در وب سایت مذکور و مکاتبه با آن دانشگاه در دسترس است و معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در این خصوص پاسخگو نیست.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت مشارکت در دوره پزشکی حوادث پرتوی در دانشگاه هیروشیما

فرصت مشارکت در دوره پزشکی حوادث پرتوی در دانشگاه هیروشیما