مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-07سياسي

وزیر آموزش عالی سوریه به ایران سفر می کند


وزیر آموزش عالی و پژوهش های علمی جمهوری عربی سوریه به دعوت وزیر علوم در راستای گسترش همکاری های علمی به ایران سفر می کند.

- به نقل از وزارت علوم، حسین سالار آملی گفت: بسام ابراهیم، وزیر آموزش عالی و پژوهش های علمی جمهوری عربی سوریه به دعوت محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به ایران سفر می کند تا با امضای یادداشت تفاهم همکاری، فصل جدیدی را در توسعه همکاری های علمی بین دو کشور آغاز شود.

وی گفت: کشور سوریه به عنوان کشوری در حوزه مقاومت و هم راستا با سیاست های منطقه ای ایران، جایگاه ویژه ای در نوع و سطح همکاری های علمی داشته است و سفر وزیر آموزش عالی سوریه به تهران که در پی دعوت وزیر علوم، تحقیقات و فناوری انجام می شود، فصل جدیدی از همکاری های علمی را رقم خواهد زد.

رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی افزود: این هیأت علاوه بر دیدار با وزیر علوم، با معاون علم و فناوری ریاست جمهوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز ملاقات خواهد داشت.

وزیر سوریه همچنین در این سفر دو روزه از چند دانشگاه و پژوهشگاه نیز بازدید می کند تا ضمن دیدار با رؤسای این مراکز، زمینه های همکاری بین دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دو طرف بیش از گذشته فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش عالی سوریه به ایران سفر می کند

وزیر آموزش عالی سوریه به ایران سفر می کند