مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 12:002021-11-07اقتصادي

تهران در جمع 3 فینالیست جایزه جهانی شهرهای هوشمند


مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از انتخاب تهران به عنوان یکی از سه برگزیده نهایی جایزه کنگره جهانی شهرهای هوشمند در سال 2021 خبر داد.

- به نقل از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، محمد فرجود گفت: در این رویداد که اواخر آبان ماه در شهر بارسلون برگزار می شود، در قسمت جوایز شهرهای برتر، تهران به عنوان یکی از سه برگزیده نهایی در بخش حکمروایی و اقتصاد هوشمند، شانس دریافت این جایزه معتبر جهانی را دارد.

وی گفت: در جایزه جهانی شهر هوشمند در سال 2021 و در بخش حکمروایی و اقتصاد هوشمند ، طرح محله محوری و مشارکت شهروندی شهرداری تهران با نام باهم از بین تمام شهرهای شرکت کننده در این بخش، به عنوان یکی از سه برگزیده نهایی انتخاب شده و برای کسب جایزه برترین پروژه باید با دو رقیب نهایی خود شامل اتحادیه شهرهای اسکاتلند و مجمع جهانی اقتصاد به رقابت بپردازد.

وی افزود: جایزه جهانی شهر هوشمند، مهم ترین مسابقه بین المللی در بین شهرهای هوشمند است که در آن پروژه ها، ایده ها و برنامه های راهبردی پیشرو از شهرهای مختلف در سراسر جهان در حوزه هایی مانند زیست پذیری، پایداری و مزیت های اقتصادی مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران در جمع 3 فینالیست جایزه جهانی شهرهای هوشمند

تهران در جمع 3 فینالیست جایزه جهانی شهرهای هوشمند