مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-07حوادث

پلیس: بازداشت ده نفر از سرشاخه های فراخوان گروهک «قیام سپید»


بیشتر دستگیر شدگان سابقه اعتیاد به مواد مخدر، نزاع و درگیری دارند و برخی هم بیمار روانی هستند.

- پلیس: بازداشت ده نفر از سرشاخه های فراخوان گروهک قیام سپید سرهنگ اخلاقی افزود: بیشتر دستگیر شدگان سابقه اعتیاد به مواد مخدر، نزاع و درگیری دارند و برخی هم بیمار روانی هستند.

معاون اجرایی پلیس امنیت عمومی ناجا گفت: ده نفر از سرشاخه ها و مدیران دامنه های فضای مجازی در پی فراخوان برای برهم زدن نظم و امنیت عمومی با عنوان قیام سپید دستگیر شدند.

سرهنگ محمد اخلاقی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: از ابتدای آبان، در فضای مجازی شاهد فراخوان های متعددی از سوی گروهکی موسوم به قیام سپید بودیم که منتشر و بازنشر می شد و از مردم دعوت می کردند که 14 آبان در خیابان ها و میادین اصلی شهر ها تجمع کنند.

وی افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی بسیار مناسبی که پلیس امنیت عمومی ناجا هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی دارد، هیچ گونه تجمعی در کشور در این خصوص صورت نگرفت و مردم اقبال و توجهی نکردند.

معاون اجرایی پلیس امنیت عمومی ناجا افزود: یکی از اهداف اصلی این گروهک، برهم زدن نظم و امنیت و آسایش عمومی جامعه بود و با دعوت از مردم در فضای مجازی و فراخوان تجمع در میادین و خیابان های اصلی شهر و شعار نویسی و دیوار نویسی معابر و بازنشر این ها در فضای مجازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس: بازداشت ده نفر از سرشاخه های فراخوان گروهک «قیام سپید»

پلیس: بازداشت ده نفر از سرشاخه های فراخوان گروهک «قیام سپید»