مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-07بين الملل

عقب نشینی وکلای خانواده نزار بنات از حضور در جلسات دادگاه


اعضای خانواده نزار بنات، فعال فلسطینی اعلام کردند، گاندی امین، وکیل این خانواده از جلسه های محاکمه ترور نزار پس از اثبات جانبداری و عدم جدیت آن خارج شده است.

- اعضای خانواده نزار بنات، فعال فلسطینی اعلام کردند، گاندی امین، وکیل این خانواده از جلسه های محاکمه ترور نزار پس از "اثبات جانبداری و عدم جدیت آن" خارج شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت عربی 21، اعضای خانواده نزار بنات در بیانیه ای اعلام کردند، هدف از این اقدامات، تغییر مسیر واقعیت، برقراری عدالت با استفاده از روش های طفره روی، جعل وقایع و رفتارهای کودکانه و نابخردانه طی جلسات دادگاه است و هرج و مرج و آشوب ویژگی بارز این جلسات بود.

در این بیانیه همچنین آمده است، این امر در عدم اقدام تشکیلات خودگردان فلسطین در متهم کردن ماهر سعدی ابوالحلاوه، معاون رییس اداره امنیت پیشگیری در الخلیل و عدم انجام تحقیقات روشن و کمترین بازخواستی از وی در قبال مسئولیت اداری و امنیتی اش نمایان است.

اعضای خانواده نزار بنات همچنین تصریح کردند، از جمله دلایلی که باعث شده آنها در جلسه دادگاه حضور پیدا نکنند، نبود شهود و رها شدن آنها هچون قربانی ساده برای سیستم های تشکیلات با اتهاماتی ساختگی و واهی بوده که نتوانند هیچ یک از این اتهامات را ثابت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی وکلای خانواده نزار بنات از حضور در جلسات دادگاه

عقب نشینی وکلای خانواده نزار بنات از حضور در جلسات دادگاه