مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-07اقتصادي

ایستگاه هواشناسی کشاورزی در قطب تولیدات خراسان رضوی ضروری است


با توجه به اینکه بردسکن قطب تولیدات کشاورزی استان محسوب می شود ایستگاه هواشناسی کشاورزی در این شهرستان ضروری است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره هواشناسی بردسکن گفت: با توجه به اینکه بردسکن قطب تولیدات کشاورزی استان محسوب می شود ایستگاه هواشناسی کشاورزی در این شهرستان ضروری است.

جواد مصطفوی در گفت وگو با ایسنا با تأکید بر لزوم بهره گیری از تجهیزات به روز در هواشناسی بردسکن افزود: تجهیزات فنی برای جمع آوری و استخراج اطلاعات جوی مورد نیاز شهرستان بردسکن به عنوان قطب بسیاری از تولیدات کشاورزی استان باید به روزرسانی شود.

وی بیان کرد: سازمان هواشناسی نقش اساسی در توسعه پایدار کشور ایفا می کند و در تمام بخش های مختلف کشور به ویژه سلامت پروازها در سطح فرودگاه های کشور، بخش صنایع و معادن، گردشگری، امنیت و سلامت غذایی، دامپروری و بخش کشاورزی نقش مهمی دارد و کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: اگر این تجهیزات به روز رسانی نشوند قطعأ اطلاعات و دیتاهای جوی مورد نیاز کشاورزان و بخش های مختلف با خطا و صحت کمتر ارائه می شود.

رییس اداره هواشناسی شهرستان بردسکن با اعلام اینکه امروزه اطلاع رسانی در خصوص تغییرات جوی و وضعیت آب و هوایی به عنوان یکی از ضرورت های روزمره زندگی در عصر حاضر به شمار می رود، بیان کرد: به روز رسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه هواشناسی کشاورزی در قطب تولیدات خراسان رضوی ضروری است

ایستگاه هواشناسی کشاورزی در قطب تولیدات خراسان رضوی ضروری است