مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-07اقتصادي

بانوان مددجو در همدان بیش از 4 میلیارد تومان فرش فروختند


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان گفت: بانوان زیرپوشش کمیته امداد همدان 4 میلیارد و 100 میلیون تومان فرش فروختند.

- شهرام عابدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در حال حاضر 59 درصد از سرپرستان خانواده های زیرپوشش کمیته امداد همدان را بانوان تشکیل می دهند اظهار کرد: این بانوان سرپرستی 32 هزار کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته توسط حوزه خودکفایی امداد و ضمن برگزاری جلسه استعدادسنجی و مشاوره شغلی به صورت چهره به چهره، متقاضیان بافت فرش طی مراحل اداری و تکمیل پرونده به کارشناس خودکفایی (فرش) معرفی می شوند.

وی بیان کرد: در مرحله بافت فرش استادکار ناظر به صورت منظم (ماهیانه) بر روند بافت نظارت کرده و در پایان ضمن ارزیابی و قیمت گذاری، فرش تولیدی به بالاترین قیمت توسط شرکت صنعت آفرینان امداد خریداری و وجه آن پس از کسر وام اعطایی، به حساب مددجو واریز می شود.

عابدی با تأکید بر اینکه قالی بافی در استان مزیت اصلی محسوب می شود یادآور شد: تمرکز حوزه اشتغال این نهاد بر ارتقای شاخص های تولید فرش از جمله به بافی فرش، شناسنامه دار کردن تولیدات فرش، تهیه استاندارد فرش تولیدی، تهیه نقشه ویژه برای مددجویان، برگزاری کلاس های آموزشی و تمرکز روی مواد اولیه تهیه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان مددجو در همدان بیش از 4 میلیارد تومان فرش فروختند

بانوان مددجو در همدان بیش از 4 میلیارد تومان فرش فروختند