مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-07اجتماعي

نگرانی هایی در زمینه تامین اعتبارات در شهرداری تهران وجود دارد


یک عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مدیریت شهری باید برای تامین اعتبار گام های موثری بردارد، گفت: اجرای پروژه هایی همچون LRT کار خوب و پسندیده ای است اما اینکه در هفت ماهه گذشته تنها 52 درصد از بودجه شهرداری محقق شده نگرانی هایی در زمینه تامین اعتبارات وجود دارد.

- یک عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مدیریت شهری باید برای تامین اعتبار گام های موثری بردارد، گفت: اجرای پروژه هایی همچون LRT کار خوب و پسندیده ای است اما اینکه در هفت ماهه گذشته تنها 52 درصد از بودجه شهرداری محقق شده نگرانی هایی در زمینه تامین اعتبارات وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب کاشانی در بیست و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران پس از ارائه گزارش معاون فنی عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه شاید یکی از ایرادها در رابطه با ارائه گزارش های ناقص به کمبود وقت باشد، گفت: احتمال دارد معاونت ها نتوانند در یک بازه زمانی 10 دقیقه مطالب خود را مطرح کنند و حتی امکان دارد پس از ارائه گزارش توسط معاونت ها ابهامات بیشتری مطرح شود.

وی افزود: اجرای پروژه هایی همچون LRT کار خوب و پسندیده ای است اما اینکه در هفت ماهه گذشته تنها 52 درصد از بودجه شهرداری محقق شده نگرانی هایی در زمینه تامین اعتبارات وجود دارد و اگر شهرداری اعتبار داشت قاعدتا مشکلی وجود ندارد و انتظار داری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی هایی در زمینه تامین اعتبارات در شهرداری تهران وجود دارد

نگرانی هایی در زمینه تامین اعتبارات در شهرداری تهران وجود دارد