مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 10:402021-11-07اقتصادي

تشکیل 2700 پرونده در حوزه آرد و نان خراسان رضوی


در چهار ماه نخست امسال، 2 هزار و 740 پرونده در حوزه آرد و نان استان تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه سیدمرتضی مدنی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار تربت حیدریه با بیان اینکه  در چهار ماه نخست امسال، 2 هزار و 740 پرونده در حوزه آرد و نان استان تشکیل شده است، اظهارکرد: غالب پرونده های این حوزه ناشی از اختلاف قیمت سهیمه آرد یارانه ای و قیمت آن در بازار آزاد است.

مدیرکل تعزیرات خراسان رضوی گفت: همچنین ضرورت دارد دستگاه های نظارتی با واحدهای صنفی نانوایی که به بهانه افزودنی هایی چون کنجد یا روغن، قیمت نان را افزایش می دهند، برخورد قاطع کنند.

وی با بیان این که در سطح خراسان رضوی بالغ بر 250 هزار واحد صنفی داریم، افزود: اهمیت این موضوع زمانی بیشتر مشخص می شود که همگان بدانند کار بازرسی از این واحدها را، تنها نزدیک به 280 نفر انجام می دهند و بنابراین نیازمند یک هم افزایی و هماهنگی بین دستگاه های مرتبط هستیم و این که از این چونین جلساتی، یک صدای واحد به گوش مردم برسد.

مدنی در ادامه گفت: بر همین اساس و از آنجا که تامین معیشت مردم به حوزه کاری ما ارتباط دارد، سه اولویت نخست سازمان تعزیرات کشور بر پیشگیری، اثرگذاری و استفاده از ظرفیت های سایر دستگاه ها متمرکز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 2700 پرونده در حوزه آرد و نان خراسان رضوی

تشکیل 2700 پرونده در حوزه آرد و نان خراسان رضوی