مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-07بين الملل

«نیکی هیلی» برای «آیپک» خوش رقصی کرد


نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل متحد با حضور در کنفرانس لابی طرفدار رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که رهبران این لابی باید روی دموکرات های طرفدار توافق هسته ای با ایران حساب باز نکنند.

- به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتض، نیکی هیلی نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد طی سخنرانی خود در کمیته روابط عمومی آمریکا و رژیم صهیونیستی موسوم به آیپک (AIPAC)، این لابی صهیونیستی را به دلیل همکاری با سیاستمداران حامی توافق هسته ای ایران مورد انتقاد قرار داد و استدلال کرد که این لابی از سیاست استفاده از هر دو حزب زیاده روی کرده است.

وی با اشاره به اینکه این لابی را به شدت دوست می دارد، در این باره گفت: اما چیزی در این میان هست که متوجه نمی شوم و چیزی را به شما نمی گویم که به رهبرانشان نگفته باشم.

چرا آنها از سیاستمدارانی که حامی تمام قد توافق هسته ای ایران هستند، برای حضور در کنفرانسشان دعوت می کنند؟ هیلی که با طرح این سوال مورد تشویق حاضرین در کنفرانس مذکور واقع شد، ادامه داد که آیپک اصل و مبنای رویکرد دو حزبی (جمهوری خواه و دموکرات) خود را بیش از حد پیش برده است.

نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل در این باره افزود: من از همه دموکرات ها می خواهم که به اندازه جمهوریخواهان از اسراییل حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نیکی هیلی» برای «آیپک» خوش رقصی کرد

«نیکی هیلی» برای «آیپک» خوش رقصی کرد