مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-07اقتصادي

روزانه 10 تن گوشت قرمز روانه بازار مصرف نهاوند می شود


رییس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند گفت: روزانه 10 تن گوشت قرمز در نهاوند تولید می شود و همه مراحل کشتار دام از ذبح تا حمل گوشت تحت نظارت شبکه دامپزشکی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میثم قیاسی روز یک شنبه 16 آبان در بازدید از کشتارگاه صنعتی زاگرس دام نهاوند، اظهار کرد: به طور متوسط روزانه بیش از 10 تن گوشت قرمز توسط این کشتارگاه در نهاوند روانه بازار مصرف شهرستان می شود.

وی تصریح کرد: کشتارگاه دام سبک و سنگین یکی از ضروریات چرخه تولید گوشت بوده و باعث شناسایی و حذف عوامل ایجادکننده بیماری های مشترک بین انسان و دام می شود.

قیاسی ادامه داد: نظارت های بهداشتی دام پزشکی در تمامی مراحل کشتار از ذبح تا حمل گوشت قرمز و سایر آلایش های دامی تحت نظارت دام پزشکی است و بازرسان این اداره ضمن نظارت بر بهداشت عمومی به صورت مستمر از این واحد بازدید می کنند.

به گفته ی وی بخش های مختلف کشتارگاه شامل قسمت ذبح دام(خطوط کشتار گاوی و گوسفندی)، پوست کنی، سردخانه پیش سرد نگهداری لاشه های کشتار شده، سالن های مجزای پاک سازی آلایش خوراکی، بخش تبدیل ضایعات، واحد تأسیسات و تصفیه خانه پساب خروجی است که بازدید و مراحل کشتار دام توسط اداره دامپزشکی نظارت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 10 تن گوشت قرمز روانه بازار مصرف نهاوند می شود

روزانه 10 تن گوشت قرمز روانه بازار مصرف نهاوند می شود