مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-07اجتماعي

توضیحات معاون شهردار تهران درباره اختلال روز گذشته مترو و ایده قطار هوایی اتوبان همت


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درخصوص اختلال روز گذشته مترو و ایده قطار هوایی اتوبان همت توضیحاتی را ارائه کرد.

- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درخصوص اختلال روز گذشته مترو و ایده قطار هوایی اتوبان همت توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مجتبی شفیعی در حاشیه بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص طرح دو طبقه شدن بخشی از اتوبان همت گفت: این طرح یعنی حرکت قطار فوق سبک در بخشی از اتوبان همت به عنوان برنامه مطرح نیست و در حال مطالعه است و مساله اصلی آن تامین بودجه است.

وی افزود: این طرح برای بخشی از اتوبان همت که ترافیک زیاد ی دارد ارائه شده و در حال حاضر تنها یک ایده است البته اگر به تصویب برسد می تواند ایده خوبی باشد.

وی ادامه داد: این قطار فوق سبک قرار است روی پل حرکت کند و بدون این که در عمق زمین باشد و مشکلات حفاری داشته باشیم و به عنوان اولین قطار فوق سبک در کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

معاون شهردار تهران با اشاره به وضعیت حمل و نقل عمومی تهران گفت: فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی دغدغه اصلی است که ناشی از کم توجهی مسوولان در دوره گذشته بوده است.

وی در واکنش به اختلالات شبکه مترو در روز گذشته گفت: اختلال سیگنالینگ مقطعی بود که کمتر از 15 دقیقه زمان برد و در یک ایستگاه روی داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات معاون شهردار تهران درباره اختلال روز گذشته مترو و ایده قطار هوایی اتوبان همت

توضیحات معاون شهردار تهران درباره اختلال روز گذشته مترو و ایده قطار هوایی اتوبان همت