مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 09:502021-11-07سياسي

ماموریت نایب رییس مجلس به کمیسیون عمران، برای بررسی مشکلات سیل زدگان بابلسر


نایب رییس مجلس شورای اسلامی، کمیسیون عمران را مامور کرد با تشکیل هیاتی، نسبت به بررسی مشکلات سیل زدگان بابلسر اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، علی اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر در مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه 16 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی و در تذکر شفاهی، با پوزش از سیل زدگان بابلسر و تشکر از صبری که داشته اند، اظهار داشت: به اداره آب منطقه ای و اداره گاز و سایر بخش های مربوط به مدیریت بحران که وظیفه خود در خصوص جلوگیری از بروز سیل را انجام ندادند، تذکر می دهم.

وی افزود: این منطقه دو سال گذشته نیز دچار سیل شد و علیرغم توصیه ها و هشدارهایی که در خصوص لزوم انجام برخی اقدامات مطرح کردیم، بی توجهی صورت گرفت.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ضرورت دارد کارگروهی با حضور تمام دستگاه ها و کارشناسان تشکیل شود تا قصور و ترک فعل ها شناسایی و مشکلات این حوزه به دلیل بروز سیل برطرف شود.

عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به این نماینده گفت: رییس کمیسیون عمران برای بررسی مشکلات سیل در این منطقه، هیأتی تشکیل دهد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت نایب رییس مجلس به کمیسیون عمران، برای بررسی مشکلات سیل زدگان بابلسر

ماموریت نایب رییس مجلس به کمیسیون عمران، برای بررسی مشکلات سیل زدگان بابلسر