مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 09:502021-11-07سياسي

اختتامیه «نوگلان حسینی» 19 آبان برگزار می شود


پانزدهمین آیین تجلیل از «نوگلان حسینی» با معرفی نفرات برتر و اهدای جوایز آنان در فرهنگسرای اندیشه به کار خود پایان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم اختتامیه پانزدهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی همراه با معرفی نفرات برگزیده این رویداد ملی از فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.

  پانزدهمین آیین نوگلان حسینی با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای برتر مداحی و روضه خوانی از بین نوجوانان سراسر کشور به همت فرهنگسرای اندیشه، با همراهی شبکه قرآن و با مشارکت سازمان دانش آموزی شهر تهران، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، خانه مداحان، اتحادیه انجمن دانش آموزی و بسیج مداحان برگزار می شود.

  فراخوان نوگلان حسینی همزمان با محرم و صفر و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان از سوی فرهنگسرای اندیشه منتشر شد و نوجوانان مداح در پایه های مختلف تحصیلی و از تمامی استان های کشور در این مسابقه شرکت کردند.

بیش از 1200 نوجوان مداح از سراسر کشور در این مسابقه شرکت کرده و راستی آزمایی شدند.

پس از برگزاری مرحله راستی آزمایی و انتخاب اولیه مداحان برتر، با حضور چهره های مطرح مداحی از جمله مصطفی خورسندی، شهروز حبیبی، محمود تاری، سعید نسیمی، محمد صادقی، حسین صیامی، حامد بهبود و محمد امانی مهر داوری پانزدهمین آیین نوگلان حسینی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه «نوگلان حسینی» 19 آبان برگزار می شود

اختتامیه «نوگلان حسینی» 19 آبان برگزار می شود