مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 09:402021-11-07اجتماعي

لزوم دستور ویژه شهردار برای حل مشکل بزرگراه شهید شوشتری


اعضای شورای شهر تهران نظرات خود را پس از استماع گزارش معاون فنی و عمرانی بیان کردند و تاکید شد که باید همه پروژه های عمرانی تهران با یک استاندارد خاص زیر نظر یک مجموعه فعالیت داشته باشند.

- اعضای شورای شهر تهران نظرات خود را پس از استماع گزارش معاون فنی و عمرانی بیان کردند و تاکید شد که باید همه پروژه های عمرانی تهران با یک استاندارد خاص زیر نظر یک مجموعه فعالیت داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جعفر تشکری هاشمی صبح امروز پس از استماع گزارش معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه باید برای بحث پروژه های نیمه تمام شهری فکری کرد، گفت: بزرگراه شهید شوشتری سالیان زیادی است که معطل عدم تملک یک قطعه زمین شده تا به جاده ساوه متصل شود.

وی با بیان اینکه از شهردار تهران تقاضا داریم که دستور ویژه ای به سازمان املاک دهد تا با ارائه زمینی مشکل بزرگراه شهید شوشتری حل شود، گفت: بزرگراه رستگاری مقدم نیز زیر بار است؛ اما هنوز پل های اتصالش به بزرگراه های دیگر هنوز تکمیل نشده و با اینکه تا آخر سال تنها چهار ماه دیگر داریم نمی توان کار زیادی انجام داد؛ اما امیدواریم در بودجه سال آینده ردیف های اعتباری خوبی داشته باشیم.

تشکری با انتقاد از انجام پروژه های عمرانی توسط دستگاه ها و معاونت های دیگر گفت: باید همه پروژه های عمرانی تهران با ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم دستور ویژه شهردار برای حل مشکل بزرگراه شهید شوشتری

لزوم دستور ویژه شهردار برای حل مشکل بزرگراه شهید شوشتری