مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-07حوادث

پیگیری فارس جواب داد/سارق کوبه دربهای قدیمی یزد دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان یزد از دستگیری سارق حرفه ای کوبه های قدیمی درب منازل در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، در پی وقوع چند فقره سرقت کوبه دربهای منازل بافت تاریخی دارالعباده، خبرگزاری فارس نسبت به تهیه گزارش تصویری و میدانی در این خصوص اقدام کرد که در این راستا، سرهنگ سعید زینلی در این خصوص اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت درکوب های درب منازل دستگیری متهم در دستورکار ماموران کلانتری 11 شهرستان یزد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی سرقت های صورت گرفته و بررسی شگرد سارقان در تمامی سرقت ها موفق شدند متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: متهم پس از دستگیری در بازجویی های به عمل آمده با مشاهده مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به سرقت 50 کوبه درب های قدیمی از نقاط مختلف شهر به ویژه بافت تاریخی یزد اعتراف کرد.

سرهنگ زینلی تصریح کرد: در این خصوص دو نفر نیز به عنوان مال خر شناسایی و پرونده پس از تکمیل جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهمان به دادسرا تحویل شدند.

وی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی برای متهم به شهروندان توصیه کرد: مراقبت های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری فارس جواب داد/سارق کوبه دربهای قدیمی یزد دستگیر شد

پیگیری فارس جواب داد/سارق کوبه دربهای قدیمی یزد دستگیر شد