مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 09:202021-11-07پزشكي

طبرسی: زمستان 1400 را باید با ماسک سپری کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیام طبرسی در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما، با عنوان این مطلب که زمستان سال گذشته به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده مردم از ماسک شاهد عدم شیوع بیماری آنفلوانزا بودیم، - عضو کمیته علمی کشوری کووید 19، با اشاره به شیوع آنفلوانزا گفت: زمستان امسال را باید ماسک بزنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیام طبرسی در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما، با عنوان این مطلب که زمستان سال گذشته به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده مردم از ماسک شاهد عدم شیوع بیماری آنفلوانزا بودیم، افزود: به نظر می رسد امسال با توجه به کم رنگ شدن رعایت پروتکل های بهداشتی، شاهد شیوع بیماری آنفلوانزا باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امسال شاهد شیوع بیماری آنفلوانزا خواهیم بود، باید ماسک بزنیم.

این متخصص بیماری های عفونی، نسبت به همزمانی درگیری کرونا و آنفلوانزا، بر رعایت سفت و سخت پروتکل ها تاکید کرد و گفت: بازگشایی مدارس باید به تدریج صورت بگیرد.

زیرا، رعایت پروتکل ها برای بچه های زیر 12 سال سخت و دشوار است.

طبرسی همچنین بر تکمیل برنامه کشوری واکسیناسیون تاکید کرد و افزود: اگر به مرز 85 تا 90 درصد واکسیناسیون جمعیت کشور برسیم، می توان امیدوار بود که ایمنی در جامعه شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبرسی: زمستان 1400 را باید با ماسک سپری کنیم

طبرسی: زمستان 1400 را باید با ماسک سپری کنیم