مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 09:002021-11-07اقتصادي

ضرب الاجل استاندار فارس برای رفع مشکلات کمربندی شیراز


استاندار فارس ضمن تاکید بر لزوم رفع مشکلات کمربندی شیراز توسط شهرداری این شهر و راه و شهرسازی استان، خواستار تعیین تکلیف شرایط واگذاری کمربندی شیراز به شهرداری طی یک ماه آینده شد.

- محمدهادی ایمانیه یکشنبه 16 آبان در جلسه بررسی مشکلات کمربندی شیراز تاکید کرد: بلاتکلیفی کمربندی شیراز و رفع اختلافات شهرداری و راه و شهرسازی، سالهاست این محور را به مسیری خطر آفرین تبدیل کرده که جان بسیاری همشهریان و هموطنان ما را گرفته و یا سلامتی آنها را در اثر معلولیت های ناشی از تصادف با مخاطره مواجه کرده است.

او با اشاره به وجود راهکارهای کوتاه مدت و بلند مدت برای رفع مشکلات کمربندی جنوبی و غربی شیراز، عنوان کرد: پیشنهادات کاربردی در قالب یک طرح و با در نظر گرفتن مصوبه دو سال گذشته در شورای ترافیک استان در چند روز آینده جمع بندی شود.

به گفته استاندار فارس، در مصوبه پیشین شورای ترافیک استان خط کشی، ایمن سازی و ایجاد دوربرگردان ها به عهده اداره کل راهداری و ایجاد کندروها و ساماندهی ورودی و خروجی ها بر عهده شهرداری شیراز بوده است.

به دستور ایمانیه، مقرر شد این مصوبه مجددا مورد بررسی قرار گیرد و تا اوایل هفته آتی توسط وی برای اجرا به شهرداری و راه و شهرسازی ابلاغ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل استاندار فارس برای رفع مشکلات کمربندی شیراز

ضرب الاجل استاندار فارس برای رفع مشکلات کمربندی شیراز