مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-07ورزشي

چهارمین پیروزی متوالی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال


تیم بسکتبال شیمیدر قم چهارمین برد متوالی خود در فصل جاری رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را برابر تیم اکسون تهران کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم شیمیدر قم که با هدایت مهران شاهین طبع سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال در فصل 1401 – 1400 لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور حضور یافته، بار دیگر روی نوار پیروزی گام برداشت و با عبور از سد اکسون تهران به روند نتایج موفق خود در لیگ جدید ادامه داد.

شیمیدر مدعی صدرنشینی گروه دوم لیگ برتر نماینده بسکتبال استان قم در پنجمین هفته رقابت های مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال ایران چهارمین بازی این فصل خود را برابر تیم اکسون تهران در تالار آزادی انجام داد و با کسب چهارمین برد متوالی در جدول رده بندی گروه دوم مجموع امتیازات خود را به عدد 8 رساند تا همچنان مدعی صدرنشین این گروه باشد.

برتری شیمیدر با اختلاف 34 امتیاز شاگردان مهران شاهین طبع در کوارتر نخست این دیدار به برتری 19 بر 15 دست یافت، کوارتر دوم را 22 بر 9 به نفع خود تمام کرد و نیمه نخست با برتری 41 بر 24 به نفع شیمیدر تمام شد، اما کوارتر سوم این مسابقه با تساوی 22 بر 22 تمام شد و کوارتر چهارم را شیمیدر 21 بر 4 به نفع خود تمام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین پیروزی متوالی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال

چهارمین پیروزی متوالی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال