مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-07اقتصادي

آمادگی میراث فرهنگی البرز برای برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در اروپا


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع  دستی البرز گفت: آورده مالی صادرات چمدانی به اندازه ای است که  اغلب هنرمندان فعال در این حوزه از نظر اقتصادی به خودکفایی رسیده اند.

- ایسنا/البرز مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع  دستی البرز گفت: آورده مالی صادرات چمدانی به اندازه ای است که  اغلب هنرمندان فعال در این حوزه از نظر اقتصادی به خودکفایی رسیده اند.

فریدون محمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه عمده روش صادرات صنایع دستی تولید شده در البرز چمدانی است، اظهار کرد: با توجه به اینکه صادرات صنایع دستی از طریق گمرک به تولیدکنندگان بزرگ نیاز دارد، اغلب صادرات صنایع دستی البرز به صورت چمدانی انجام می شود.

وی ادامه داد: مشتری اغلب صنایع دستی تولیدی در البرز خریداران خرد سایر کشورها هستند و این طور نیست که این هنرمندان طرف قرارداد با شرکت های بزرگ باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر دو شرکت البرزی هستند که تولیدات خود را به صورت عمده صادر می کنند، افزود: برای اینکه تولیدکنندگان خرد هم بتوانند بازار فروش مناسبی در کشورهای دیگر پیدا کنند، میراث فرهنگی البرز آمادگی خود برای برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی در 10 کشور اروپایی را اعلام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی میراث فرهنگی البرز برای برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در اروپا

آمادگی میراث فرهنگی البرز برای برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در اروپا