مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 08:302021-11-07سياسي

طرح 550 هزار هکتاری، در مرحله ی دوم فاز مطالعاتی


مرحله دوم فاز مطالعاتی طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی خوزستان و ایلام در حال پی گیری است.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل جهاد نصر گفت: مرحله دوم فاز مطالعاتی طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی خوزستان و ایلام در حال پی گیری است.

مهندس محمدجواد صالحی نژاد در تشریح اقدامات انجام شده در فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری خوزستان و ایلام منسوب به طرح مقام معظم رهبری، اظهار کرد: هم اکنون مرحله مطالعاتی فاز دوم در حال پیگیری است و اقدامات صورت گرفته بعد از تخصیص اعتبار جهت مطالعه فاز دوم در بودجه کل کشور و در چارچوب موافقت نامه های سال های 1399 و 1400، شامل تعیین مشاور برای تهیه و انجام مطالعات مرحله اول و دوم و نحوه ی استفاده از مدیریت مشارکتی، تهیه گزارش مطالعات زیست محیطی، پدافند غیرعامل و متدولوژی کلان انجام مطالعات از جمله اقداماتی است که صورت گرفته است.

وی گفت: انعقاد قراردادهای مطالعاتی مشاورین مطالعه کننده در سطح 100 هزار هکتار از اراضی شبکه، تهیه برنامه انجام مطالعات موافقت نامه سال 1400 از جمله مواردی است که تاکنون به سرانجام رسیده است.

صالحی نژاد ادامه داد: جلسات متعددی در مورد بررسی طرح های پیشنهادی مشاورین صورت گرفته است و در همین راستا در جلساتی با سازمان های جهاد کشاورزی خوزستان و ایلام، تعاون روستایی و سایر ذی مدخلان اصلی طرح، کارگروه مشترک س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح 550 هزار هکتاری، در مرحله ی دوم فاز مطالعاتی

طرح 550 هزار هکتاری، در مرحله ی دوم فاز مطالعاتی