مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 08:302021-11-07سياسي

هشدار نماینده شادگان درباره نبود برنامه مدون برای حل مشکل کمبود آب


نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود شدید آب کشاورزی و شرب در این منطقه گفت: نبود برنامه مدون و درست در استفاده از آب موجب شده است که کشاورزی ما روز به روز کمتر شود و نخلستان های عظیم شادگان هر ساله بر اثر بی آبی به تعداد زیادی خشک شوند.

- نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود شدید آب کشاورزی و شرب در این منطقه گفت: نبود برنامه مدون و درست در استفاده از آب موجب شده است که کشاورزی ما روز به روز کمتر شود و نخلستان های عظیم شادگان هر ساله بر اثر بی آبی به تعداد زیادی خشک شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید ناصری نژاد در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خداوند سبحان را شاکریم که قوای سه گانه نظام جمهوری اسلامی را نیروهای ارزشی، انقلابی و ولایی تشکیل داده اند.

این فرصت فرصتی استثنایی و حاصل رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و بصیرت ملت شریف ایران است.

این فرصت را باید غنیمت بشماریم و با هم افزایی، اتحاد و کمک به یکدیگر به دور از هرگونه اختلاف و دودستگی خالصانه در رفع مشکلات مردم بکوشیم.

وی با اشاره به اینکه فشار سنگین اقتصادی، گرانی روز افزون، بیکاری و فقر ناشی از آن و سایر مشکلات دیگر همگی نیاز به تلاش شبانه روزی و بسیج همه استعدادها و امکانات دارد، تا بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نماینده شادگان درباره نبود برنامه مدون برای حل مشکل کمبود آب

هشدار نماینده شادگان درباره نبود برنامه مدون برای حل مشکل کمبود آب