مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-07سياسي

ائمه جمعه عملکرد مدیران در توسعه و پیشرفت گیلان را رصد کنند


استاندار گیلان با اشاره به اینکه فساد ستیزی خط در این استان است، گفت: ائمه جمعه عملکرد مدیران در توسعه و پیشرفت گیلان را رصد کنند.

- ، اسدالله عباسی پیش از ظهر یکشنبه در چهارمین گردهمایی امامان جمعه گیلان به نقش ائمه جماعات در جامعه اشاره و اظهار کرد: نقش بصیرت افزایی و هدایتگری نماز جمعه و ائمه جماعات بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه از طریق تریبون های نماز جمعه ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام تبیین می شود، گفت: امروز شاهد بروز آسیب های فرهنگی فراوانی هستیم که باید برای کاهش این آسیب ها همگان تلاش کنند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه این استان به عنوان یکی از استان های پیر کشور محسوب می شود، افزود: کاهش زاد و ولد و افزایش طلاق از جمله آسیب های است که با آن مواجه هستیم.

وی به نقش مهم امامان جمعه و نماز جمعه در فرهنگ سازی در این زمینه اشاره و اضافه کرد: امام جمعه فرمانده قرارگاه فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی در شهرستان ها هستند و باید به این موضوعات فرهنگی توجه بیشتری داشته باشند.

عباسی در ادامه با ابزار نگرانی از غفلت های صورت گرفته در حوزه فرهنگ، تصریح کرد: بخش عمده بیانیه گام دوم انقلاب مربوط به فرهنگ، معنویت، اخلاق و سبک زندگی است، افزود: باید گسست ایجاد شده در نظام خانواده با توجه جدی به تأکیدات رهبر معظم انقلاب پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه عملکرد مدیران در توسعه و پیشرفت گیلان را رصد کنند

ائمه جمعه عملکرد مدیران در توسعه و پیشرفت گیلان را رصد کنند