مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-07سياسي

تقویت منافع عمومی با تصویب قانون مدیریت تعارض منافع صورت می گیرد


عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه متاسفانه وفاداری ملی در برخی نهادها کاهش پیدا کرده گفت: با تصویب قانون مدیریت تعارض منافع می توان با فساد اقتصادی مبارزه کرده و رانت خواری را بسته و از تفسیرهای شخصی جلوگیری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سارا فلاحی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی همزمان داشته باشند.

وی با بیان اینکه با تصویب این طرح پراکندگی قوانین در حوزه تعارض منافع برطرف می شود، افزود: تا فساد را ریشه یابی نکنیم نمی توانیم با آن مبارزه کنیم و مهم ترین ریشه های فساد عدم مدیریت تعارض منافع است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: وقتی قانون مصرح، شفاف و غیر مبهم باشد وزرا نمی توانند در دولت های متخلف بنگاه های خانوادگی تشکیل دهند؛ در یک دولت فامیل پدری و در دولت دیگر طایفه مادری.

فلاحی گفت: در صورت تصویب این طرح قوانین مجلس در هزار توی دستگاه بروکراسی خاک نمی خورد به طور مثال مزایای مناطق جنگی برای بازنشستگان در دولت دوازدهم و سیزدهم اجرایی نشد باید دید این موضوع با چه کسی تعارض منافع داشت یا پس از تصویب قانون تبدیل وضعیت ایثارگران شهرداری برای اینکه به دنبال استخدام نورچشمی ها بود، ایثارگران را اخراج کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت منافع عمومی با تصویب قانون مدیریت تعارض منافع صورت می گیرد

تقویت منافع عمومی با تصویب قانون مدیریت تعارض منافع صورت می گیرد