مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-07اجتماعي

دفن اموات در آرامستان کرج بعد از شیوع کرونا 60 درصد بیشتر شد


رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: در مقایسه با سال98، تعداد فوتی های دفن شده در آرامستان بهشت سکینه (س) حدود 60 درصد افزایش داشته است.

- ایسنا/البرز رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: در مقایسه با سال98، تعداد فوتی های دفن شده در آرامستان بهشت سکینه (س) حدود 60 درصد افزایش داشته است.

حمیدرضا عسگری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به دلیل مراجعه بیش از حد شهروندان برای زیارت اهل قبور، شاهد شلوغی بیش از حد آرامستان بهشت سکینه (س) به ویژه در روزهای پنج شنبه و جمعه هستیم.

وی ادامه داد: حضور زائران در آرامستان بهشت سکینه (س) در روزهای پایانی هفته، علاوه بر افزایش بار کاری همکاران این مجموعه، منجر به ایجاد مشکلاتی از جمله ترافیک سنگین در بخشی از آزادراه کرج- قزوین شده است.

وی توضیح داد: البته نباید فراموش کنیم در مقایسه با سال98، تعداد فوتی های دفن شده در آرامستان بهشت سکینه (س) حدود 60 درصد افزایش داشته که این امر تاثیر به سزایی در شلوغی این مجموعه دارد.

وی اظهار کرد: مکاتباتی با فرماندهی انتظامی استان انجام شده تا یک اکیپ راهنمایی و رانندگی به طور دائم در محدوده آرامستان بهشت سکینه (س) مستقر شود تا از این طریق شاهد نظم بخشی بیشتر به تردد خودروها در این محدوده و در نتیجه کاهش ترافیک باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفن اموات در آرامستان کرج بعد از شیوع کرونا 60 درصد بیشتر شد

دفن اموات در آرامستان کرج بعد از شیوع کرونا 60 درصد بیشتر شد