مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 08:002021-11-07اجتماعي

تالاب هامون آماده حمایت های بین المللی


مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: استفاده از تجارب و حمایت های بین المللی در برنامه احیای تالاب هامون یکی از شاخصه های اصلی مدیریت جامع تالاب است.

- وحید پورمردان در گفت وگو با ایسنا افزود: برنامه احیای تالاب بین المللی هامون نیازمند استفاده از تجارب سایر کشور و حمایت های بین المللی است تا در زمینه های مختلف برنامه احیای تالاب از جمله: احیای پوشش گیاهی، کاهش و یا حذف پدیده گردوغبار، حفظ آب در بستر تالاب و .

از همکاری و تجارب آنها استفاده شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تالاب هامون برای اجرای کامل برنامه احیاء آماده دریافت حمایت های بین المللی است.

وی ادامه داد: پتانسیل ها، تجارب و همکاری بین بخشی کشورهای مرتبط با موضوع تالاب و چالش های مرتبط با آن اولین قدم در برنامه بین المللی احیای تالاب هامون است که در این خصوص کشورهای ایران، پاکستان و افغانستان می توانند در خصوص موضوع پدیده گرد وغبار و .

چاره اندیشی و برنامه عملیاتی مشترک در حوزه های تحت اختیار انجام دهند.

پورمردان تصریح کرد: اقدامات جزیره ای و عدم اجرای کارشناسی و گسترده برنامه های احیای تالاب هامون موجب گسترشِ سطحِ خشکی مطلق در بستر تالاب هامون و افزایش چشمگیر مدت زمان بادهای معروف 120 روزه در سیستان می شود و این موضوع موجب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالاب هامون آماده حمایت های بین المللی

تالاب هامون آماده حمایت های بین المللی