مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 08:002021-11-07فرهنگي

بیماری خانواده میم» به تئاتر شهر رسید/ خداحافظی «تن ها» از سایه


برنامه این هفته تالارهای نمایشی تئاتر شهر در حالی اعلام شد که با پایان یافتن تئاتر «تن ها» در تالار سایه 2 اثر نمایشی جدید میزبان مخاطبان خواهند بود.

- به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، برنامه هفته جاری تالارهای نمایشی تئاتر شهر در حالی اعلام شد که تئاتر تن ها به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی روز جمعه هفتم آبان در تالار سایه به اجرای خود پایان داد.

با پایان گرفتن این اثر نمایشی که طی هفته های گذشته با استقبال مخاطبان نیز مواجه شد بود، نمایش بیماری خانواده میم به نویسندگی فائوستو پاراویدینو و کارگردانی سروش طاهری از روز چهارشنبه نوزدهم آبان ماه در تالار سایه اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده ساعت 19:30 به مدت زمان 80 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان روی صحنه می رود، (به ترتیب حروف الفبا): مانلی حسین پور، آرزو شیخی، محمدرضا صولتی، سالار کریم خانی، امید مصباحی، رامتین مقدادی به به عنوان بازیگر حضور دارند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: خانواده میم مادر خود را از دست داده است اما در همین شرایط عاشق شدن دختر دوم خانواده شرایط آشفته خانواده را آشفته تر می کند.

در این بین خانواده میم حتی نامزد دختر خود را نمی شناسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری خانواده میم» به تئاتر شهر رسید/ خداحافظی «تن ها» از سایه

بیماری خانواده میم» به تئاتر شهر رسید/ خداحافظی «تن ها» از سایه