مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 08:002021-11-07سياسي

جریمه رانندگی توسط افراد غیر متخصص نارضایتی به دنبال دارد


جریمه توسط افراد غیر متخصص نارضایتی مردم را به دنبال دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جریمه برای نظم و سلامت جامعه است، ادامه داد: اگر این امر با دقت و توسط افراد متخصص و دلسوز انجام شود مفید است اما اگر توسط افراد غیر متخصص و بدون لحاظ مسائل مردم انجام شود باعث نارضایتی می شود.

آصفری همچنین عنوان کرد: سرمایه اجتماعی جامعه نباید در اختیار افرادی باشد که در انجام وظایف خود تخصص ندارند هرچند ممکن است با یک جریمه اعتباری بالغ بر 100 هزار تومان ایجاد شود اما باید توجه شود که این اعتبار با چه هزینه ای به دست آمده است.

وی با بیان اینکه جریمه توسط افراد غیر متخصص نارضایتی مردم را به دنبال دارد، گفت: اگر نیروی انتظامی نیروی مازاد دارد می تواند از آن ها در پلیس امنیت استفاده کند چرا که در حال حاضر باید به موضوع سرقت توجه ویژه شود در حال حاضر مردم به دلیل سرقت خودرو و موتورهایشان در مضیقه هستند.

آصفری گفت: باید مشکل امنیت حل شود، حتی شنیده می شود که بخشی از قبض های صادر شده برای تخلفات رانندگی سهم افرادی می شود که این قبض ها را صادر می کنند که باید به این موضوع نیز رسیدگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه رانندگی توسط افراد غیر متخصص نارضایتی به دنبال دارد

جریمه رانندگی توسط افراد غیر متخصص نارضایتی به دنبال دارد