مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 07:502021-11-07اجتماعي

میزان واکسن تزریق شده در البرز به 3 میلیون دز رسید


سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: هنوز حضور دانش آموزان در مدارس در تمامی روزهای هفته الزامی نیست و با هماهنگی مدیران و اولیاء، دانش آموزان باید حداقل یک روز در هفته آموزش حضوری داشته باشند.

- مهرداد بابایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه روند تزریق واکسن کرونا در البرز با سرعت قابل زیادی ادامه دارد، اظهار کرد: تا کنون بیش از سه میلیون دز واکسن در استان تزریق شده است.

وی ادامه داد: با این اوصاف تا کنون یک میلیون و 800 هزار البرزی دز اول و یک میلیون و 300 نفر هم هر دو دز واکسن را دریافت کرده اند.

این مسئول در ادامه با اشاره به بازگشایی مدارس از روز گذشته توضیح داد: از دیروز شاهد بازگشایی مدارس دوره متوسطه دوم بودیم و از اول آذر ماه هم مدارس متوسطه اول و دبستان ها بازگشایی می شود.

وی اظهار کرد: فعلاً بازگشایی مدارس منوط به واکسیناسیون دانش آموزان نشده ولی معلمان، کادر آموزشی و رانندگان سرویس مدارس طبق دستورالعمل ابلاغی در خصوص ضرورت واکسینه شدن کارمندان باید نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

این مسئول تاکید کرد: هنوز حضور دانش آموزان در مدارس در تمامی روزهای هفته الزامی نیست و با هماهنگی مدیران و اولیاء دانش آموزان باید حداقل یک روز در هفته آموزش حضوری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان واکسن تزریق شده در البرز به 3 میلیون دز رسید

میزان واکسن تزریق شده در البرز به 3 میلیون دز رسید