مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-07سياسي

برگزاری رویداد صندلی تجربه گردشگری در اردبیل


به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاددانشگاهی استان اردبیل، رویداد آموزشی «صندلی تجربه گردشگری» به صورت مجازی برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاددانشگاهی استان اردبیل، رویداد آموزشی صندلی تجربه گردشگری به صورت مجازی برگزار شد.

این رویداد که از مجموعه برنامه های شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان 16 آبان اجرا شد، مدرس دوره های گردشگری استان اردبیل گفت: کارآفرین حوزه گردشگری باید همواره به دنبال طی مسیر پرپیچ و خم باشد و نمی توان کارآفرینان را جدا از دانش و تجربه و مهارت مدیریت موفق قلمداد کرد.

نعیمه حنفی نیری با بیان اینکه موسسات آموزشی مورد تایید وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی با دریافت مجوزهای لازم، متولی برگزاری دوره های گردشگری و صدور مدارک جهت ورود به بازار این صنعت هستند، اظهار کرد: صنعت گردشگری یک صنعت خدماتی و مبتنی بر خلاقیت و نوآوری است که برای موفقیت در این صنعت باید محیط بازار را تجزیه و تحلیل و محصولات خود را متناسب با نیاز موجود در بازار طراحی و از طریق کانال توزیع وارد بازار هدف کرد.

وی اظهار کرد: به وجود آوردن محیط خلاق و نوآور، مهم ترین عامل برای تولد ایده و اندیشه ای نو است به همین خاطر محیط مناسبی چون مرکز نوآوری و شتابدهی، بروز خلاقیت انگیزشی در افراد را برای بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد صندلی تجربه گردشگری در اردبیل

برگزاری رویداد صندلی تجربه گردشگری در اردبیل