مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 07:102021-11-07بين الملل

اتحادیه اروپا تحقیقات درباره قتل کودک فلسطینی را خواستار شد


اتحادیه اروپا آغاز تحقیقات فوری درباره جنایت قتل محمد دعدس، کودک 13 ساله فلسطینی از ساکنان اردوگاه عسکر شهر نابلس در تیراندازی سربازان اسراییلی را خواستار شد.

- اتحادیه اروپا آغاز تحقیقات فوری درباره جنایت قتل محمد دعدس، کودک 13 ساله فلسطینی از ساکنان اردوگاه عسکر شهر نابلس در تیراندازی سربازان اسراییلی را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد از این جنایت که نتیجه استفاده مستمر و نامناسب سربازان اسراییلی از قدرت مرگبار است، شوکه شده است.

اتحادیه اروپا در ادامه برای جلوگیری از تکرار چنین اقدامات اسراییلی که به صورت مکرر در حق کودکان فلسطینی رخ می دهند، آغاز تحقیقی فوری درباره این قتل و اعلام نتایج آن در اسرع وقت و نیز حمایت از کودکان را بر اساس قوانین بین المللی خواستار شد.

وزارت بهداشت فلسطین روز جمعه اعلام کرد که این کودک فلسطینی در تیراندازی سربازان اسراییلی در روستای دیر الطب در کرانه باختری از ناحیه شکم زخمی شده و به شهادت رسید.

در پی اعتراضات ساکنان شهر نابلس به شهرک سازی ها در این شهر، درگیری های روزانه ای میان سربازان اسراییلی و جوانان فلسطینی شکل می گیرند و این درگیری ها روزهای جمعه هر هفته شدت بیشتری پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا تحقیقات درباره قتل کودک فلسطینی را خواستار شد

اتحادیه اروپا تحقیقات درباره قتل کودک فلسطینی را خواستار شد