مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 06:552021-11-07سياسي

سهل انگاری مدیران در مواجهه با تخلفات و فساد قابل قبول نیست


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: نظارت دقیق بر عملکرد درون سازمانی در دستگاه های اجرایی یکی از واجبات بوده و مدیران در این موضوع نباید کوتاهی داشته باشند.

- ، حجت الاسلام حسین کثیرلو صبح یکشنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان اردبیل با تشریح اهمیت پیشگیری از وقوع جرم، برگزاری جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم و نیز بررسی خروجی مؤثر و آسیب شناسی اینگونه جلسات را مهم برشمرد.

وی با اشاره به لزوم وظیفه شناسی و دقت در انجام وظایف قانونی و ذاتی هر دستگاه خاطر نشان کرد: مسلماً اگر دستگاه ها و نهادها در انجام وظایف ذاتی خود که مطابق قانون به وضوح تشریح شده است، حساسیت، دقت و سرعت لازم را داشته باشند از وقوع بسیاری از جرایم و تخلفات پیشگیری به عمل می آید.

رییس کل دادگستری استان همچنین کنترل و نظارت بر زیر مجموعه ها و روند کار را بسیار ضروری دانست و تأکید کرد: دستگاه قضایی در کنار حمایت های قضایی از اقدامات قانونی مدیران و مسئولان با هر گونه سهل انگاری، ترک فعل و کوتاهی در امر پیشگیری و مقابله با وقوع جرم مطابق قانون به شدت برخورد می نماید.

حجت الاسلام کثیرلو با انتقاد از عملکرد برخی از مسئولان در استان خاطرنشان کرد: مسلماً بروز هرگونه نارضایتی و بی اعتمادی در بین مردم ناشی از عملکرد ضعیف مسئولان است بنابراین ضروری است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهل انگاری مدیران در مواجهه با تخلفات و فساد قابل قبول نیست

سهل انگاری مدیران در مواجهه با تخلفات و فساد قابل قبول نیست