مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-07بين الملل

گاردین: رویکرد دیپلماتیک آمریکا در قبال کره شمالی معیوب است


یک سیاست حداکثری که از پیونگ یانگ می خواهد قبل از اینکه آمریکا چیزی در ازای آن پیشنهاد دهد، خلع سلاح هسته ای کامل شود، فضای مانور کمی برای دیپلماسی معنادار دارد.

- "یک سیاست حداکثری که از پیونگ یانگ می خواهد قبل از اینکه آمریکا چیزی در ازای آن پیشنهاد دهد، خلع سلاح هسته ای کامل شود، فضای مانور کمی برای دیپلماسی معنادار دارد.

بنابراین، دولت واشنگتن باید هر کاری که لازم است در یک فرآیند دیپلماتیک گام به گام برای کاهش تنش ها و افزایش شانس صلح انجام دهد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دنیل دیویس، کارشناس ارشد اولویت های دفاعی و نظامی پیشین ارتش آمریکا در مطلبی برای روزنامه گاردین نوشت: در بحبوحه درخواست های واشنگتن و سئول برای افزایش گفت وگو با پیونگ یانگ، رهبر کره شمالی به افزایش فشار از طریق آزمایش های موشکی ادامه می دهد.

فرصت های دیپلماتیک برای کاهش تنش در شبه جزیره باید دنبال شود.

با این حال، صرف نظر از اینکه آیا مذاکرات منجر به پیشرفت شود یا خیر، وضعیت نسبت به امنیت ملی ایالات متحده یکسان خواهد ماند؛ آمریکا امن است و کره شمالی بازدارنده است.

یکشنبه گذشته، سونگ کیم، نماینده آمریکا در امور کره شمالی، از پیونگ یانگ خواست تا تحریک ها و سایر فعالیت های بی ثبات کننده را متوقف کند و در گفتگو شرکت کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاردین: رویکرد دیپلماتیک آمریکا در قبال کره شمالی معیوب است

گاردین: رویکرد دیپلماتیک آمریکا در قبال کره شمالی معیوب است