مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-07حوادث

سارقان با هوشیاری پلیس ملایر نقره داغ شدند


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف هشت فقره سرقت احشام و دستگیری سارق حرفه ای با تلاش مجدانه و هوشیاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر خبر داد.

- سرهنگ محمدباقر سلگی در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال وقوع سرقت احشام در شهرستان این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت و با 72 ساعت کار اطلاعاتی دقیق و بی وقفه، سرانجام مخفیگاه سارق غیربومی در خارج از این شهرستان شناسایی شد.

وی با بیان اینکه با هماهنگی با دستگاه قضایی در استان همجوار و گرفتن نیابت، در یک عملیات ضربتی این سارق توسط ماموران دستگیر شد، اظهارکرد: در تحقیقات فنی و تخصصی از متهم، نامبرده به تعداد هشت فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده این سارق حرفه ای به مراجع قضایی تحویل شد.

سلگی همچنین از دستگیری سه سارق و کشف 11 فقره سرقت با تلاش ماموران کلانتری 11 شهدای این شهرستان خبرداد و افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری سارقان، ماموران کلانتری 11 شهدا در مناطق مورد نظر با انجام کار فنی و اطلاعاتی، مکان های اختفای سارقان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: ماموران پلیس پس از انجام هماهنگی با مرجع قضایی و طی سه مرحله عملیات ضربتی و غافلگیرانه،سه سارق را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه یکی از سارقان، تعدادی ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان با هوشیاری پلیس ملایر نقره داغ شدند

سارقان با هوشیاری پلیس ملایر نقره داغ شدند