مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-07حوادث

توضیح پلیس در خصوص تیراندازی ماموران گشت در اهواز


ماموران پلیس برابر قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی کرده اما راننده پژو پارس نه تنها توقف نکرده که اقدام به افزایش سرعت نمود.

- فرمانده انتظامی اهواز در خصوص تیراندازی پلیس که منجر به قتل یک شهروند اهوازی شد توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محسن دالوند شنبه شب گفت: پس از اعلام یک فقره سرقت مسلحانه در منطقه مهدیس اهواز در مهر ماه گذشته مأموران پلیس در کوتاه ترین زمان ممکن به محل عزیمت کردند.

وی افزود: این سرققت ساعت 11 صبح روز جمعه مورخه 9 مهر ماه سال جاری از خانمی در حوزه کلانتری 23 اهواز توسط سرنشینان یک دستگاه پژو پارس سفید رنگ با شیشه های دودی انجام شده بود که تمامی طلاهای وی سرقت شده بود.

وی افزود: ماموران پلیس در حین بررسی صحنه و مصاحبه با مالباخته و تایید سرقت مسلحانه توسط سرنشینان پژو پارس سفید رنگ بودند که از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 ، مجددا یک فقره سرقت مسلحانه دیگر در منطقه مهدیس توسط سرنشینان خودرو پژو پارس به عوامل گشت انتظامی اعلام شد.

وی اظهار داشت: بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند که یک دستگاه پژو پارس سفید با شیشه های دودی که شباهت کامل با خودروی سارقان داشته را رویت، که راننده خودرو به محض مشاهده گشت انتظامی با سرعت از محل متواری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح پلیس در خصوص تیراندازی ماموران گشت در اهواز

توضیح پلیس در خصوص تیراندازی ماموران گشت در اهواز