مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 05:402021-11-07ورزشي

علیرضا دبیر با استاندار فارس و شهردار شیراز دیدار کرد


علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی با سفر به شهر شیراز با محمدهادی ایمانیه استاندار فارس و سید احسان اصنافی شهردار شیراز دیدار و گفتگو کرد.

- و به نقل از فدراسیون کشتی، در این دیدار که با حضور عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان، محمد موسایی رییس هیأت کشتی استان فارس، محمدرضا گرایی و میثم دلخانی قهرمانان کشتی شیراز و رحیم گیوی مربی سازنده برادران گرایی برگزار شد، علیرضا دبیر در مورد راه های پیشبرد و توسعه کشتی فرنگی در استان فارس و شهر شیراز مباحثی را مطرح کرد.

دبیر در دیدار با استاندار فارس گفت: از شما می خواهیم به قهرمانان کشتی توجه کنید.

در بحث ارائه تسهیلات به محمدرضا گرایی قهرمان المپیک و جهان، میثم دلخانی قهرمان جهان و محمدعلی گرایی دارنده مدال برنز جهان و همچنین در اختیار قرار دادن زمین و مسکن همکاری لازم را داشته باشید.

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس نیز گفت: توجه به ورزشکاران به ویژه مدال آوران و افتخارآفرینان بی تردید یکی از وظایف مسئولان است و ما این مهم را مد نظر داریم.

رییس فدراسیون کشتی در دیداری که با سید احسان اصنافی شهردار شیراز داشت نیز بحث توسعه کشتی در این شهر و پتانسیل بالای شیراز برای پیشرفت در کشتی فرنگی را مطرح کرد و گفت: شهرداری حمایت ویژه ای از کشتی استان به ویژه کشتی فرنگی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا دبیر با استاندار فارس و شهردار شیراز دیدار کرد

علیرضا دبیر با استاندار فارس و شهردار شیراز دیدار کرد