مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 05:302021-11-07حوادث

پلمب شرکت های بازاریابی غیر مجاز در یزد


فرمانده انتظامی استان یزد از پلمب چهار شرکت بازاریابی غیر مجاز که در زمینه ی بازاریابی محصولات آرایشی و بهداشتی و موادغذایی فعالیت داشتند، خبر داد.

- سردار عباسعلی بهدانی فرد در این رابطه گفت: به دنبال اخبار واصله مبنی بر فعالیت غیرقانونی دفاتر شرکت های بازاریابی و عضو گیری غیرمجاز در سطح شهر و از طرفی نارضایتی و نگرانی شهروندان خصوصا خانواده ها از اقدامات اینگونه دفاتر، بررسی موضوع در دستور ویژه کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات محسوس و نامحسوس، چهار شرکت را که بدون مجوز در خصوص بازاریابی محصولات آرایشی و بهداشتی و موادغذایی فعالیت داشتند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره پلمب دفاتر این شرکت ها با حضور نماینده سازمان صمت استان، افزود: در این خصوص پرونده های جداگانه تشکیل و متهمان به مراجع قانونی معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس یزد، بهدانی فرد در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان حتماً قبل از حضور و عضویت در این قبیل شرکت ها، از طریق مراجع قانونی نسبت به استعلام در مورد آنها اقدام کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب شرکت های بازاریابی غیر مجاز در یزد

پلمب شرکت های بازاریابی غیر مجاز در یزد