مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 05:252021-11-07سياسي

شهر را با حاشیه سازی، نمی سازند!


مجموعه شورای شهر و شهرداری تبریز موظف اند تا با مراجعه به نص صریح قانون و به دور از تمام حاشیه ها پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، خبر طوری عجیب است تنظیم شده است که مخاطبان از پشت پرده حاشیه سازی علیه شهر خوب خبردار می شوند.

گویا درگیری شدیدی رخ داده است و شهر در محاصره حاشیه سازان گرفتار شده است.

شهردار جدید در عمارت مرکزی شهرداری جلوس کرده است و عده ای از داخل و عده ای دیگر از خارج مجموعه مدیریت شهری در حال تبادل آتش اند! اطلاعیه جدید شهرداری تبریز قابل توجه و تامل است.

شهرداری تبریز مع الاسف گو شده است و در این اطلاعیه خطاب به شهروندان تبریزی اذعان کرده است که درفضای مبهم مجازی و برخی اخبار و نقل قول های اکاذیب رد و بدل می شود.

جالب تر اینکه ساختار شکنی در پس کلمات خبر از تاخت و تاز عده ای با عده ای دیگر در راس مدیریت شهری را می دهد و این جمله نگاه نشان از رگبار بی هدف برخی از مجموعه داخل شهرداری به عده ای دیگر است: اگرچه آلوده بودن نیت منتشرکنندگان چنین اکاذیبی روشن است، اما این نقل قول و اقوال مشابهی که در آینده خواهند ساخت، از اساس تکذیب می شود.

 شهر بی دفاع تبریز با کوله باری از پروژه های نیمه تمام که برخی با درصد اندکی پیشرفت در دوره مدیریت سابق حتی افتتاح شده اند، دست به گریبان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر را با حاشیه سازی، نمی سازند!

شهر را با حاشیه سازی، نمی سازند!