مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 05:002021-11-07سياسي

«پسر خورشید» راوی زندگی یک تکاور شهید شد


مهندس سرهنگ دوم مرتضی زرهرن در اسفند ماه 94 داوطلبانه برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و دفاع از مظلومیت و جنگ با کفار تکفیری داعشی به سوریه اعزام شد و در نیمه شب 21 فروردین 1395 در منطقه جنوب حلب در کشور سوریه در حین درگیری مستقیم با دشمن تکفیری بر اثر اصابت .

- مهندس سرهنگ دوم مرتضی زرهرن در اسفند ماه 94 داوطلبانه برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و دفاع از مظلومیت و جنگ با کفار تکفیری داعشی به سوریه اعزام شد و در نیمه شب 21 فروردین 1395 در منطقه جنوب حلب در کشور سوریه در حین درگیری مستقیم با دشمن تکفیری بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر غلامحسین دربندی ، پیشکسوت ارتش جمهوری اسلامی ایران و همرزم شهید والامقام صیاد شیرازی، درمراسم رونمایی از کتاب پسر خورشید گفت: خط سرخ شهادت از عاشورا تاکنون ادامه داشته و راه شهدا تمام شدنی نیست ، شهدایی مانند شهید مهندس سرهنگ دوم مرتضی زرهرن با حضور خود در صحنه جنگ از جان، مال و خانواده خود گذشتند، که این از خودگذشتی و ایثار نیاز به تأمل بیشتر و درک این فلسفه، درک بالاترین درجه ایمان است، که همان ایمان به حضور خدا در همه حال رادر بردارد.

وی افزود : دشمنان ما امروز حتی با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا مشکل دارند و نمی خواهند چنین مراسمی برای آنان برگزار شود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پسر خورشید» راوی زندگی یک تکاور شهید شد

«پسر خورشید» راوی زندگی یک تکاور شهید شد