مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 20:252021-11-06اقتصادي

ثبت متوسط 13 میلی متر بارش در لرستان


مدیر دفتر مطالعات پایه منابع شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: در سامانه بارشی فراگیر طی دو روز گذشته در استان به طور متوسط 13 میلی متر باران بارید.

- مظفر زیودار امروز 15 آبان ماه، اظهار کرد: سامانه بارشی که از روز سیزدهم آبان ماه سال جاری وارد لرستان شد، سبب وقوع بارش های خوبی البته عمدتاً به صورت رگباری در بعضی از مناطق استان شد.

وی تصریح کرد: در این مدت بیشترین بارش در الیگودرز به میزان 30 میلی متر به ثبت رسید و همچنین در برخی مناطق نظیر پلدختر بارندگی رخ نداد.

مدیر دفتر مطالعات پایه منابع شرکت آب منطقه ای لرستان خاطرنشان کرد: متوسط بارندگی استان از ابتدای سال آبی جاری تاکنون حدود 15 میلی متر است که نسبت به سال آبی گذشته حدود 186 درصد افزایش و نسبت به بلندمدت حدود 63 درصد کاهش را نشان می دهد.

بهزاد جوادی مدیر دفتر مهندسی رودخانه نیز با اشاره به بارش های روزهای اخیر و میزان خسارت در شهرستان های استان، اظهار کرد: بر اساس آمار ارسالی از شهرستان ها، از محل مسیل متروکه که طی سالیان متوالی خشک و بدون جریان سیلاب بوده است، سیلاب از طریق انهار منحرف و منجر به آب گرفتگی تعدادی از منازل مسکونی روستای ززم شهرستان الیگودرز شده و خسارت بسیار جزیی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت متوسط 13 میلی متر بارش در لرستان

ثبت متوسط 13 میلی متر بارش در لرستان